НОВИНКИ

arr3Ми завжди з Вами!Працюємо з кульками та карнавальною продукцією з 2009 року, завжди великий вибір. Роботу свою...

КОНТАКТЫ

СВЯТОБУМ
вул. Рівненська 107
м.Костопіль
тел.: 068 149 79 87 - відділ продажів
факс: 067 197 35 00
svyatobum@gmail.com
ordersvyato@gmail.com - відділ закупки (співпраці)

АНКЕТА

З якого пристрою Ви частіше робите замовлення в нас на сайті?

комп'ютер, ноутбук 50% мобільний пристрій 30% 9% 12%


УСЛОВИЯ СОТРУДНИЧЕСТВА
Умови співпраці

ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ:

Мінімальна вартість замовлення - 300 грн. Ціни дійсні при оплаті замовлення в день оформлення. Якщо оплата здійснюється в інший день, то вартість замовлення необхідно уточнювати (можливі зміни у курсі валют, у зв'язку із чим проводиться переоцінка товарів, як в більшу сторону, так і в меншу сторону).

Після отримання замовлення менеджер зателефонує вам для усного підтвердження замовлення і передає замовлення на збір.

Після того як замовлення буде зібране, менеджер ще раз зателефонує вам і уточнить: замовлення зібране повністю або певних позицій в даний момент немає - ви при необхідності замінюєте відсутні позиції іншими або приймаєте поточний склад замовлення. Зібране повністю або зібране і доповнене замовлення перераховується менеджером в гривні за курсом на поточний день і менеджер повідомляє вам його вартість і погоджує з вами оплату.

Після повної оплати замовлення, відправка товару проводитися протягом 1-2-х робочих днів.

Купівля товару від 1 штуки:

В нас Ви маєте можливість придбати будь-які повітряні кульки від 1(однієї) штуки!!! Для цього потрібно після завершення вашого замовлення в примітках написати список товару якій би ви хотіли придбати від 1 шт. ціна при цьому збільшується на 15%.


СПОСІБ ОПЛАТИ:

1. На картку ПРИВАТБАНКу (комісія за послуги банку -2 грн). Номер картки повідомляємо після підтвердження замовлення.

2.Наложений платіж: оплата після отримання товару. Можливий тільки при доставці замовлень такими перевізниками: «Нова Пошта», «Ін-тайм». При відправленні наложеним платежем вноситься передоплата 150 грн. (На випадок якщо замовник передумає забирати посилку, ця сума компенсує дорогу туди і назад).

3.Готівкою, при умові самовивозу або передачі грошей через приватного перевізника (при завантаженні товару).

ДОСТАВКА ТОВАРУ:

"НОВА ПОШТА", "ІНТАЙМ", Делівері , самовивіз, а також інші способи доставки (приватний перевізник і т.д.). Вартість послуг перевезення оплачує покупець, коли отримує товар.
Замовлення відправляємо в той же день при умові зарахування грошових коштів на рахунок до 15.30 год. В разі якщо проплата не надійшла, товар відправляється на наступний день.

Зверніть увагу! Замовлений товар потрібно забрати зі складу відділення пошти протягом 7 днів. Після закінчення цього терміну, товар повертається назад відправнику. 

Адміністрація Інтернет-магазину не несе відповідальністі за упущену вигоду замовника в разі відсутності товарів на складі або затримок при оплаті, затримок пов'язаних з оформленням і доставкою.

МОЖЛИВІ НЕПОРОЗУМІННЯ

Розміщена інформація про товари (зображення, колір, розмір, вихідний матеріал, область застосування, ціна), представлені в інтернет-каталозі, є рекламно-інформаційною та може бути змінена в будь-який момент. Адміністрація Інтернет-магазину не несе відповідальності за помилки або неточності в описі товарів, викликані технічними проблемами. Кольори більшості товарів в дійсності відрізняються від кольору зображення, опублікованого на сайті в силу особливостей Вашого монітора і використаних налаштувань екрану.  Претензії покупців, пов'язані з тим, що відтінки або геометричний розмір поставленої продукції не відповідають уявленням покупця - не приймаються. 

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

СТРОКИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ

Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ДЛЯ ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Компанія проводить повернення та обмін товару у відповідності до вимог законодавства.

Повернення можливе протягом 14 днів після отримання замовлення (для товарів належної якості).

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця, коли покупець передумав забирати замовлення чи не сподобався товар тощо. У разі виявлення браку продукції - зворотня доставка за наш рахунок.

Отримавши продукцію через транспортну компанію, перш ніж забрати товар, проведіть його огляд. Знайшовши дефект чи пошкодження цілісності упаковки, Ви маєте право відмовитися від товару. Для цього потрібно скласти акт в присутності кур'ера (представника) перевізника і повернути товар.

Якщо ви знайшли  дефект, вам також потрібно зателефонувати менеджеру за контактним номером телефону, який вказаний на сайті.

Гроші, які ви оплатили за товар, повертаються у повному обсязі (за тією ціною, що була в день купівлі).

ПРИЧИНИ ВІДМОВИ У ЗАМІНІ ТОВАРУ НА НОВИЙ:

- з моменту купівлі пройшло більше ніж 14 днів;

- товар вже використовувався та не є новим;

- відсутня оригінальна упаковка.

Обов'язковими умовами для повернення продукції, яка не підійшла, є: відсутність слідів пошкодження товару та слідів його використання, а також об'язкове збереження оригінальної упаковки.

Згідно Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні чи поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що вказані у діючому  Перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну обмену.

 

 

N2RhZm